Saturday, November 26, 2011

اعمل ..... الصــــح



الشعب :مش حضـرّتك راجل شرير ؟
المشير : لا
الشعب : لا شرير
المشير : لااااااا
الشعب : وربنا انتــا شرير ؟
... المشير : لااااااااااااا
الشعب : امال حضرتك ايه بالظبط
المشير : للاسف الناس فاهمني غلط .. يمكن عشان الثوار حصروني ف ادوار الشر .. بس انا فى الحقيقه انسان طيب زي محمد البرادعي وحازم صلاح ابو اسماعيل والعوا

الشعب : اللــه الله انا حبيتك قوي يا سياده المشير بجد وقلبي استريحلك وعاوز اخد نصيحتك يعني دلوقتي المرشحين كتير للرياسه والمهمه بهـوئـت ومش عارف اختار مين انصحني
المشير : انا جاي اقولك كلمه واحده بــس .. اخـــتـــار الصح
الشعب : يعني اختار مين ؟
المشير : اختار الصح
الشعب : انا سمعتك .. اعمل ايه بقي ؟
المشير : اختار الصح
الشعب : ارجوك قولي حاجه مفيده
وانا بقولك يا حزلؤمتى يا حبيبى اعمل الصح اعمل الصح ممممممممم
اعمـــل الصـــــح
منقول

1 comment: